اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  شرق آسیا و اقیانوسیه

فیلم | شکستن سد در هند، دست‌کم ۳۰ کشته بر جا گذاشت

مقام‌های هند اعلام کردند، در نتیجه نشتی و شکستن یک سد در ایالت «مهاراشترا» این کشور بر اثر بارش شدید باران، حداقل ۳۰ نفر کشته و ۲۳ تن مفقود شده‌اند.

فیلم | شکستن سد در هند، دست‌کم ۳۰ کشته بر جا گذاشت

به گزارش گروه بین‌‍‌الملل خبرگزاری فارس، بارش شدید باران در غرب هند ضمن شکستن یک سد به مرگ دستکم ۳۰ نفر از مردم هند انجامیده است.

به نوشته خبرگزاری «اسپوتنیک»، یک روز بعد از انتشار خبرها از بمبئی درباره کشته شدن ده‌ها نفر بر اثر بارش‌های موسمی، امروز چهارشنبه رسانه‌های هند از تلفات بارش شدید باران و شکسته شدن یک سد در ایالت‌ غربی مهاراشترا این کشور خبر می‌دهند.

طبق این گزارش، بر اثر بارش شدید باران و شکسته شدن یک سد در منطقه «کونکان» ایالت مهاراشترا، حداقل ۳۰ نفر جان خود را از دست دادند.

 

 

به دنبال شکسته شدن بخش‌هایی از سد «تیوار» در منطقه کونکان که در فاصله ۳۰۰ کیلومتری بمبئی قرار دارد، حداقل ۲۳ نفر هم مفقود شده‌اند.

این سد شامگاه سه شنبه (دیشب) به دنبال افزایش حجم آب ناشی از بارش‌های شدید باران دچار شکستگی شد.

مقام‌های هند اعلام کردند، تاکنون جسد شش تن از قربانیان پیدا شده و جستجو برای یافتن دیگر قربانیان و مفقودان در حال انجام است.

روز گذشته در خبرها آمده بود که ریزش دیوار در بمبئی هند در نتیجه بارش‌های موسمی سبب مرگ ده‌ها نفر شده و تلفات آن به ۲۹ کشته افزایش یافته است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول